Adpro Oy
adpro@adpro.fi 0445774011
adpro@adpro.fi 0445774011
  • Palvelut
    • Strategiat ja suunnitelmat
    • Brändi- ja markkinointiviestintä
    • Digitaalinen markkinointi
    • Verkkosivustot
    • Somepaketit
  • Referenssit
    • Feon
    • Lahden Polkupyörähuolto
    • Valinta-Rengas Oy
    • Lahti Energia
    • Mente Palvelut
    • Peikko Group – DELTABEAM®
    • Raute
    • Romu Keinänen
  • Yritys
    • Yhteystiedot
    • Ajankohtaista
    • Blogi
Kesäkausi on alkanut – onko markkinointi käynnissä?

Kesäkausi on alkanut – onko markkinointi käynnissä?

Blogi - 24.4.2023

Nyt on jo kiire laittaa markkinointiasiat kuntoon, jos olet esimerkiksi jäätelökauppias, vesiskootterin vuokraaja tai kesäkauden matkailuyrittäjä. Olet ehkä talven aikana miettinyt, että kuinka yrityksesi ja palvelusi löydetään, mutta tässä hieman muistilistaa avuksi.
 
Ulkonäkyvyys ja opasteet
Asiakkaasi saattaa hyvinkin olla paikkakunnalla matkusteleva lomalainen, joka etsii mielenkiintoista nähtävää tai aktiviteettia päiväänsä. Silloin mielenkiinto kannattaa herättää ulkona sijaitsevien mainostaulujen, opasteiden ja hyvin erottuvan myyntipisteen avulla. Värikkäät kyltit herättävät ostajien mielenkiinnon ja liikkuvat mainokset led-tauluilla saavat ihmiset reagoimaan kampanjaviesteihin. Jos jäätelökioskisi sijaitsee uimarannalla, on mainoskylttien syytä olla jo uimarannalle johtavan tien risteyksessä. Muista, että yrityksesi ajoneuvo on myös loistava mainostila, joka kannattaa hyödyntää.
 
Verkkosivut ja somenäkyvyys
Jos yritykselläsi on verkkosivut tai somen yritysprofiili, niin tarkastathan, että osoite-, palvelu- ja aukiolotiedot pitävät paikkansa. Hyvillä sisällöillä herätät potentiaalisten asiakkaiden mielenkiinnon ja maksullisen mainonnan avulla voit kohdentaa viestisi juuri oikeille ihmisille. Mainonnassa onnistuminen tietysti edellyttää, että olet määritellyt palveluillesi parhaat asiakastyypit. Mieti siis huolella, että minkä ikäisiä asiakkaita haet, missä he asuvat tai liikkuvat ja mitä sukupuolta he edustavat. Aikuisia tavoitat todennäköisesti Facebookista ja Instagramista ja nuorempiin asiakkaisiin toimiva kanava on todennäköisemmin TikTok. Muista painottaa kuvien sijaan videoita sekä tavallisissa julkaisuissa että mainoskampanjoissa, koska ne saavat moninkertaisen huomion pelkkiin kuvajulkaisuihin verrattuna.
 
Google-näkyvyys
Palveluiden haussa Google on hakukoneista tärkein. Siksi on tärkeää, että yrityksesi tiedot löytyvät Google Yritysprofiilista. Sinne voit merkitä osoitteen, aukioloajat ja listata tarjoamasi palvelut. Sen lisäksi kannattaa tietysti laittaa maksullinen Google Ads-hakusanamainonta käytiin, jotta juuri Sinun yrityksesi nousee innokkaiden asiakasehdokkaidesi silmiin ensimmäisenä. Muista, että toimivan Google-mainonnan edellytyksenä on se, että kotisivuillasi on kerrottu kattavasti yrityksesi toiminnasta, palveluista ja tuotteista. Hyvin toteutetun kotisivun mainostaminen on edullisempaa ja sinne ohjautuu paljon hakuja myös ilman maksullista mainontaa.
 
Adpro voi auttaa kaikissa näissä edellä mainituissa asioissa, joten ole rohkeasti yhteydessä myyntiimme, niin kesästä tulee kaikkien aikojen paras myyntikautesi!
 

Pasi Pasanen

Myynti ja projektit, hallituksen puheenjohtaja

Toiminnan kehittäjä, innostava valmentaja, toimintatapojen ravistelija, myynnin sparraaja ja verkostoituja. Pasi vastaa Adpron liiketoiminnan kehittämisestä, asiantuntijapalveluiden myynnistä ja asiakasyhteyksistä. Yli 25 vuoden kokemus myynnin johtamisesta ja asiakaspalvelusta.

pasi.pasanen​@adpro.fi 044 577 4011

Uusimmat

Aika uusia verkkosivut?

Ajankohtaista - 3.11.2023

Kesäkausi on alkanut – onko markkinointi käynnissä?

Ajankohtaista - 24.4.2023

Yritys tarinalla vai ilman – kumpaa itse seuraat?

Ajankohtaista - 2.5.2022

Adpro Oy

Adpro toimittaa tiedon avulla tuotettuja luovia ja mitattavia markkinointiviestinnän ratkaisuja.

adpro@adpro.fi
044 577 4011

Ota yhteyttä
Instagram Facebook LinkedIn Vimeo

Liity postituslistalle

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Palvelut

  • Strategiat ja suunnitelmat
  • Brändi- ja markkinointiviestintä
  • Digitaalinen markkinointi
  • Verkkosivustot
  • Somepaketit

Rekisteri- ja tietosuojaseloste

est. 1977

Evästeet
Sivustomme käyttää evästeitä. Nämä evästeet keräävät tietoja siitä, kuinka selaat sivustoa ja antavat meille mahdollisuuden muistaa sinut. Tietoja käytetään asiointikokemuksen parantamiseen, selailun optimointiin sekä kävijöiden analysointiin ja mittaamiseen verkkosivuilla ja muun median kanavissa. Tutustuaksesi tarkemmin käytössä oleviin evästeisiin, valitse ”Evästeasetukset”. Voit valita sallimasi seurannan määrän. Kaikissa sallituissa valinnoissa yksittäistä evästettä käytetään selaimessasi valintojesi tallentamiseen, mutta ei seurantaan.
EvästeasetuksetHyväksy kaikki
Päivitä suostumuksesi

Valitse sallimasi seuranta-asetukset tällä verkkosivulla

Käytämme evästeitä seurataksesi vierailuasi verkkosivulla. Tässä voit tehdä valinnan seurattavista tiedoista. Huomioithan, että jotkin evästeet ovat tarpeellisia verkkosivun toimivuutta varten.
Pakolliset evästeet
Aina päällä
Verkkosivu ei toimi oikein ilman näitä evästeitä, eikä niitä voida poistaa käytöstä. Tunnistettavia tietoja ei kerätä eikä dataa luovuteta kolmansille osapuolille.
Analytiikka ja mieltymykset
Tällä valinnalla sallit anonyymien tietojen tallennuksen vierailustasi verkkosivullamme. Käytämme Google Analytics-palvelua tilastollisen datan keräämiseen sekä tunnistamaan sinut palaavana kävijänä tulevilla selailukerroilla samalla laitteella. Vuorovaikutuksesi perusteella pystymme tarjoamaan oleellista ja personoitua sisältöä. Dataa ei voida käyttää markkinointitarkoituksiin tämän verkkosivun ulkopuolella.
Kaikki evästeet ja mainontaominaisuudet
Tämä hyväksyntätaso sallii täyden seurannan ja kolmannen osapuolen tietojen käsittelyn, esimerkiksi personoitua mainontaa varten tämän verkkosivun ulkopuolella.
Hyväksy valitut