Brändistrategiat
Brändi on koko liiketoimintasi ydin. Se ei ole pelkästään näyttävä logo ja tarkkaan harkitut värit, se on kuin persoona, joka näyttäytyy asiakkaille jokaisessa kohtaamispisteessä. Digitalisaation myötä brändin suunnitelmallinen rakentaminen on noussut välttämättömäksi. Ikävä kyllä brändiä ei rakenneta päivässä, ei edes vuodessa, siksi toimivan brändistrategian laatiminen on erityisen tärkeää. Se näyttää suuntaviivat tekemiselle pitkälle tulevaisuuteen ja auttaa sinua pitämään brändisi kehityksen oikealla kurssilla.
Markkinointistrategiat
Ilman markkinointistrategiaa jäävät teot helposti irrallisiksi toimenpiteiksi ja punainen lanka jää puuttumaan. Suunnitelmallinen markkinointiviestinnän tekeminen auttaa sinua kuljettamaan asiakastasi ostopoluilla ja kohderyhmiäsi juuri oikealla tavalla. Se auttaa myös pitämään kustannukset kurissa, kun materiaaleja voidaan tuottaa pitkälle ajalle kerrallaan. Kun markkinointiviestintä on suunnitelmallista, voimme myös paremmin mitata, kehittyykö se haluttuun suuntaan.
Sisältöstrategiat
Sisältöjen tuottaminen ilman suunnitelmallisuutta on raskasta ja aikaa vievää puuhaa. Me suunnittelemme sinulle toimivan sisältöstrategian, jossa määrittelemme kohderyhmät, sisältöjen roolit, aikataulut, mitattavat tavoitteet ja tavat tuottaa sisältöjä. Sisältöstrategia laaditaan perustuen markkinointistrategiaan.
Myynnin ja markkinoinnin yhteinen strategia
Markkinoinnin tehtävä on tukea myyntiä mahdollisimman tehokkaasti. Siitä huolimatta näkemys markkinoinnin tavoitteista ja toteutuksista on varsin erilainen yrityksen markkinointiväen ja myyntijoukkojen välillä. Myynnin ja markkinoinnin yhteisessä strategiasuunnittelussa saadaan kaikkien näkemykset käsiteltyä, ideat poimittua sekä yhteinen näkemys myynnin tuen tarpeesta ja toteutuksesta.