Asiakaslehti, artikkelit
Asiakaslehti houkuttelee, yllättää ja sitouttaa. Uudistimme Lahti Energian ja LE-Sähköverkko Oy:n asiakaslehti LahtiWatin ensi kerran keväällä 2017. Kaksi kertaa vuodessa ilmestyvää lehteä tehdään Adprossa kokonaispalvelun periaatteella. Sisältö tuotetaan Lahti Energian viestintätiimin, Adpron copywriterin sekä paikallisen toimittaja- ja kuvaajaverkoston yhteistyönä.
Keväällä 2019 uudistimme lehteä jälleen kannen nimilogoa, sisällön rytmitystä ja palstoja myöten. Lehti on nyt entistäkin visuaalisempi ja koko käteen sopivampi. Uudistunut lehti sai lukijoilta huippuarvosanat. Yli 55 prosenttia vastaajista piti lehteä joko erinomaisena tai kiitettävänä. Yli 80 prosenttia koki lehden muuttuneen parempaan suuntaan. Lähes 95 prosenttia vastanneista ilmoitti lukevansa mieluiten painettua lehteä. Tulokset perustuvat yli 1 400 Lahti Energian asiakkaan antamaan lukijapalautteeseen. Lue lehti diginä!