Hakukoneoptimointi, SEO
Hakukoneoptimointi tähtää sekä yrityksesi verkkolöydettävyyden parantamiseen että verkkosivustosi liikennemäärien kasvattamiseen. Tutkimusten mukaan 88 % ihmistä, jotka kuulevat uudesta tuotteesta tai palvelusta, menevät ensimmäisenä osoitteeseen google.fi ja tekevät haun. Onnistunut SEO on yrityksesi parhaita sijoituksia ja sen avulla saavutetut hyödyt pitkäkestoisia. Hakukoneoptimointi on laaja kokonaisuus, johon vaikuttavat esimerkiksi verkkosivustosi koodi, sisältö, linkit, rakenne ja kilpailijoidesi verkkosivukehitys. Kyseessä ei ole yksittäinen toimenpide, vaan jatkuva kehitystyö. Kun SEO-optimoinnin tekee oikein, Googlesta tulee yrityksesi paras myyjä!
Hakukonemarkkinointi, SEM
Hakukonemarkkinointi on prosessi, jolla hakukoneiden kautta tulevaa verkkoliikennettä ja sivustonäkyvyyttä lisätään rahaa käyttämällä. SEM siis kattaa sekä maksetun että orgaanisen eli maksuttoman hakukonenäkyvyyden. Autamme sinua Google-mainonnassa (Google Ads), Bing-mainoksissa ja Yandex-mainoksissa. Yksityiskohtaiset raportit ja jatkuvat markkinointitoimenpiteiden optimoinnit tekevät meistä tehokkaan, tietoon perustuvan hakukonemarkkinoinnin osaajan.
Verkkomainonta, ohjelmallinen markkinointi
Ohjelmallinen mainonta tarkoittaa digitaalisen mainonnan ostamista tekoälyyn perustuvaa automaatiota hyödyntäen. Autamme sinua ostamaan edullista ja asiakasryhmittäin tarkkaan kohdennettua liikennettä eri verkkoalustoilta. Meillä on BrightRoll DSP-, Zementa- ja Yahoo Gemini -asiantuntemusta, joten voimme auttaa tehostamaan verkossa tapahtuvaa markkinointiasi kuluttamalla vähemmän rahaa maksettuun mainontaan. Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää ohjelmallisesta markkinoinnista ja sen eduista.
Sosiaalisen median markkinointi
Tiedätkö, mitkä sosiaaliset mediat tuottavat sinulle parhaan tuloksen? Mietitkö auttaako some-markkinointi myös b2b-markkinoinnissa? Anna some-asiantuntijamme suunnitella ja toteuttaa sinulle toimiva sosiaalisen median näkyvyys. Teemme yrityksestäsi asiakkaita puhuttelevan brändin kokeneen graafisen suunnittelun, taitavan kirjallisen viestinnän sekä kohderyhmittäin mietityn ja innostavan videotuotannon avulla. Sosiaalisen median tieto ja viestintätaidot ovat käytössäsi!
Markkinoinnin automaatio
Markkinoinnin automaatiosta on tullut vahva, lähes välttämätön etu markkinoinnin alalla. Parhaimmillaan automaatio vapauttaa lukemattomia tunteja markkinointi- ja myyntikalentereistasi sekä päivittäisistä rutiineistasi, jättäen arvokasta aikaa asiakastapaamisiin ja kaupantekoon. Markkinoinnin automaatiotyökalut ovat mm. Hubspot, Active Campaign, Salesforce Pardot, Marketo, ClickDimentions ja Liana Cloud Marketing Automation. Ennen käyttöösi sopivan työkalun valintaa tärkeintä on arvioida automaation hyödyt yrityksellesi. Autamme automatisoimaan niin myyntiliidien hankinnan kuin viestinnän potentiaalisten asiakkaittesi kanssa. Vaikutus liiketoimintaasi voi olla vain positiivinen!
Sähköisen markkinoinnin tehon mittaaminen
Markkinoinnin onnistumisen mittaaminen on tätä päivää. Verkossa tapahtuvaa mainontaa ja viestintää on helppoa ja tehokasta mitata eri työkaluin. Googlella, Facebookilla, Instagramilla, LinkedInillä ja sähköisillä suorakirjeillä on omat seuranta-tagit, joiden avulla asiakkaiden verkkovierailuja ja toimenpiteitä voidaan tarkkailla. Seurannan perusteella voidaan muodostaa tarkkoja markkinoinnin kohderyhmiä sekä kehittää verkkosivustojen tai verkkokauppojen myyntitehoa. Olemme apuna seurantamittarien käyttöönotossa, tai voit ulkoistaa seurannan kokonaan meille. Vain mittaamalla tiedät oikean suunnan, etkä hukkaa budjettiasi vääriin asioihin.
Inbound-markkinointi / sisältömarkkinointi
Aidosti asiakaslähtöinen sisältö on inboundin ydin. Inbound-markkinointia varten tuotamme sisältöjä, joiden avulla opastamme ja neuvomme asiakkaitasi heitä askarruttavissa tai kiinnostavissa asioissa. Sisältömuotoja on useita, kuten blogikirjoitukset, uutiskirjeet, sosiaalisen median viestit, podcastit, webinaarit ja videot. Autamme tuottamaan ja kirjoittamaan sisältöä, joka auttaa yritystäsi nousemaan hakukoneiden luontaisen näkyvyyden kärkisijoille ja lisäämään myyntiäsi. Inbound-markkinointi saa kohdeasiakkaasi oma-aloitteisesti ottamaan yhteyttä yritykseesi ja esimerkiksi kylmäsoittojen tarve vähenee.