Adpro Oy
adpro@adpro.fi 0445774011
adpro@adpro.fi 0445774011
  • Palvelut
    • Strategiat ja suunnitelmat
    • Brändi- ja markkinointiviestintä
    • Digitaalinen markkinointi
    • Verkkosivustot
    • Somepaketit
  • Referenssit
    • Feon
    • Lahden Polkupyörähuolto
    • Valinta-Rengas Oy
    • Lahti Energia
    • Mente Palvelut
    • Peikko Group – DELTABEAM®
    • Raute
    • Romu Keinänen
  • Yritys
    • Yhteystiedot
    • Ajankohtaista
    • Blogi
Houkutteleva ensivaikutelma – kiinnostava mielikuva – enemmän asiakkaita!

Houkutteleva ensivaikutelma – kiinnostava mielikuva – enemmän asiakkaita!

Blogi - 8.8.2021

Oletko joskus pohtinut, minkälaisia mielikuvia asiakkaasi saavat sinusta ja yrityksestäsi, kun etsivät tarjoamiasi palveluita vaikka Googlesta, tai vierailevat nettisivuillanne kuultuaan teistä suositukset tai referenssit?

Ensivaikutelma voidaan tehdä vain kerran ja sillä on valtava merkitys mielenkiinnon herättämisessä ja uuden asiakassuhteen alkamisessa. Mielikuvan tehtävä on herättää potentiaalisessa asiakkaassa ostohalu. Miten se saadaan aikaan?

Nykyään ensivaikutelma muodostuu useimmiten sähköisissä medioissa juuri silloin, kun se asiakkaallesi parhaimmin sopii. Voit vaikuttaa asiakkaasi teistä luomaan mielikuvaan paljon – suuntaan ja toiseen. Et voi tietää, milloin ja missä asiakkaasi etsii tietoa teistä tai tarjoamistanne tuotteista ja palveluista. Mutta voit varmistaa, että ensikontakti on aina laadukas ja positiivisen mielikuvan luova.

Houkuttelevatko nettisivusi ottamaan yhteyttä? Onko asiakkaan polku etusivulta yhteydenottoon tehty helpoksi? Onko sivuillanne esitetty tarjoamanne tuotteet ja palvelut niin selkeästi, ettei asiakkaan tarvitse etsiä niitä? Onko sivustonne nykyaikainen ja teidän näköisenne? Ammattimaisesti tehty niin, että kuvat toimivat, linkit ovat kunnossa ja kirjoitusasu hyvää suomen kieltä ilman kirjoitusvirheitä?

Onko nettisivustonne hakukonelöydettävyys varmistettu, jotta olette mukana kilpailussa, kun potentiaaliset asiakkaat etsivät palveluita tai tuotteita, joita voitte tarjota?

Entäs sosiaalisen median kanavat, joissa teistä puhutaan – haluatte tai ette!

Ovathan sosiaalisen median kanavat teillä kunnossa siten, että asiakkaat kiinnostuvat palveluistanne ja haluavat siirtyä nettisivuillenne? Säännöllisyys ja yrityksen ilmeen ja kulttuurin mukainen tapa julkaista sosiaalisessa mediassa ovat avainasemassa mielenkiinnon herättämisessä ja mielikuvien luomisessa. Digimarkkinointi on omiaan luomaan teistä positiivista mielikuvaa. Tiedolla ja datalla johdettuna se on myös varsin kustannustehokasta!

Jos pysähdyit edes hetkeksi miettimään näitä asioita ja huomaat, että ydinliiketoimintaan keskittyessä ja arjen hulinoissa nettisivujen tai somen päivitys ajan tasalle ja hyvää mielikuvaa luovaksi on jäänyt vähän retuperälle, niin siihen kannattaa tehdä muutos mahdollisimman pian.

Asiakkaat etsivät ja kilpailuttavat palveluntarjoajia koko ajan. Potin jakavat ne yritykset, joista asiakkaat kiinnostuvat ja joiden luoma mielikuva johtaa yhteydenottoon.
Haluat varmasti olla mukana kilpailussa?

Me Lahden kokeneimmassa mainostoimistossa olemme valmiit käärimään hihat ja auttamaan teitä!

Tästä voit kurkistaa, mitä mieltä asiakkaamme ovat meistä.

Pirauta, laita viestiä tai buukkaa tapaaminen suoraan Pasin kalenterista.

Johanna Peltovuori

Energinen myynnin ammattilainen, verkostoituja ja aikaansaava markkinointiasioiden junailija. Jonna on siirtynyt Adprolta uusiin haasteisiin 15.11.2021 alkaen.

Ensivaikutelma ja mielikuva yrityksestä – ovatko ne teillä kunnossa?

Varaa aika maksuttomaan tapaamiseen, niin tarkistetaan tilanne!

Varaa tapaamisaika

Uusimmat

Aika uusia verkkosivut?

Ajankohtaista - 3.11.2023

Kesäkausi on alkanut – onko markkinointi käynnissä?

Ajankohtaista - 24.4.2023

Yritys tarinalla vai ilman – kumpaa itse seuraat?

Ajankohtaista - 2.5.2022

Adpro Oy

Adpro toimittaa tiedon avulla tuotettuja luovia ja mitattavia markkinointiviestinnän ratkaisuja.

adpro@adpro.fi
044 577 4011

Ota yhteyttä
Instagram Facebook LinkedIn Vimeo

Liity postituslistalle

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Palvelut

  • Strategiat ja suunnitelmat
  • Brändi- ja markkinointiviestintä
  • Digitaalinen markkinointi
  • Verkkosivustot
  • Somepaketit

Rekisteri- ja tietosuojaseloste

est. 1977

Evästeet
Sivustomme käyttää evästeitä. Nämä evästeet keräävät tietoja siitä, kuinka selaat sivustoa ja antavat meille mahdollisuuden muistaa sinut. Tietoja käytetään asiointikokemuksen parantamiseen, selailun optimointiin sekä kävijöiden analysointiin ja mittaamiseen verkkosivuilla ja muun median kanavissa. Tutustuaksesi tarkemmin käytössä oleviin evästeisiin, valitse ”Evästeasetukset”. Voit valita sallimasi seurannan määrän. Kaikissa sallituissa valinnoissa yksittäistä evästettä käytetään selaimessasi valintojesi tallentamiseen, mutta ei seurantaan.
EvästeasetuksetHyväksy kaikki
Päivitä suostumuksesi

Valitse sallimasi seuranta-asetukset tällä verkkosivulla

Käytämme evästeitä seurataksesi vierailuasi verkkosivulla. Tässä voit tehdä valinnan seurattavista tiedoista. Huomioithan, että jotkin evästeet ovat tarpeellisia verkkosivun toimivuutta varten.
Pakolliset evästeet
Aina päällä
Verkkosivu ei toimi oikein ilman näitä evästeitä, eikä niitä voida poistaa käytöstä. Tunnistettavia tietoja ei kerätä eikä dataa luovuteta kolmansille osapuolille.
Analytiikka ja mieltymykset
Tällä valinnalla sallit anonyymien tietojen tallennuksen vierailustasi verkkosivullamme. Käytämme Google Analytics-palvelua tilastollisen datan keräämiseen sekä tunnistamaan sinut palaavana kävijänä tulevilla selailukerroilla samalla laitteella. Vuorovaikutuksesi perusteella pystymme tarjoamaan oleellista ja personoitua sisältöä. Dataa ei voida käyttää markkinointitarkoituksiin tämän verkkosivun ulkopuolella.
Kaikki evästeet ja mainontaominaisuudet
Tämä hyväksyntätaso sallii täyden seurannan ja kolmannen osapuolen tietojen käsittelyn, esimerkiksi personoitua mainontaa varten tämän verkkosivun ulkopuolella.
Hyväksy valitut