Adpro Oy
adpro@adpro.fi 0445774011
adpro@adpro.fi 0445774011
  • Palvelut
    • Strategiat ja suunnitelmat
    • Brändi- ja markkinointiviestintä
    • Digitaalinen markkinointi
    • Verkkosivustot
    • Somepaketit
  • Referenssit
    • Feon
    • Lahden Polkupyörähuolto
    • Valinta-Rengas Oy
    • Lahti Energia
    • Mente Palvelut
    • Peikko Group – DELTABEAM®
    • Raute
    • Romu Keinänen
  • Yritys
    • Yhteystiedot
    • Ajankohtaista
    • Blogi
Can I say NO! To growth Hacking?

Can I say NO! To growth Hacking?

Blogi - 23.8.2021

Marketers are in trouble!

Yes, they are. Solely responsible for this situation is Sean Ellis, an entrepreneur and former Dropbox’s head of growth, who coined the term Growth hacking and now this term has become trendy in marketing area. It makes marketers to study more, think more and apply more.

Right now, Growth hacking is the most popular job of 2021. 😲

But what exactly is Growth hacking and how it is different from traditional digital marketing?

Shortly, Growth hacking is making strategies by all means and channels. The primary aim for growth hacking is “growth”. So, whatever the strategy we need, we have to apply. But the question arises how do we know what kind of strategy we need. To solve this, we get the help of data. In this digital era, data gives us all the necessary direction and ability to measure our efforts towards growth.

In my career, I came across many small business entrepreneurs and I feel that unfortunately they have very little knowledge about marketing, growth hacking or data orientation.

Lack of knowledge leads them to NOT focus on growth, say no to thinking “out the box”, and fear of losing. Which eventually leads to bankruptcy.

In 2010, I came across a very unfortunate moment of my life when I lost myself as an entrepreneur and I feel that pain. After that, I made it a mission to enhance my marketing abilities and help companies.

I believe that everything happens for something good. Now, I can feel my clients’ situation by putting my feet into their shoes. That relatability gives me power to understand them and enhance their business. Till today, my own success rate from 2015-2021 is more than 90% 😱. To achieve that, I have to feel my customers, increase my knowledge on weekly basis, I have to learn new tools and frameworks.

This is what Growth Hacking is!

I know how hard it is to be updated with the technology and new concepts. This is what Growth Hacking is! I believe that Growth Hacking cannot be done without having Growth mindset. For growth hacking you need to know the holistic view of digital marketing, you need to update yourself with latest trends and tools, you need to know the change in behavioral changes in the public.

YES! you can say NO to growth hacking. It’s your own choice. But I just dare you to think, how much that choice can cost or profit you.

 

Yhteydenottopyyntö

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Abdullah Malik

Growth Hacker

Datavelho, jonka tavoitteena on saada asiakkaille mahdollisimman suuri verkkonäkyvyys ja mahdollisimman monta asiakasehdokasta, niin pienellä mainosbudjetilla kuin mahdollista. Abdullah kerää, analysoi ja optimoi verkosta saatavaa käyttäjädataa strategisen päätöksen tueksi ja uusasiakashankinnan avuksi. Erikoisosaamisaluetta ovat Google, sosiaalisen median ja markkinoinnin automaation ratkaisut. Voit olla näissä asioissa yhteydessä Pasiin.

pasi.pasanen​@adpro.fi 044 577 4011

Uusimmat

Aika uusia verkkosivut?

Ajankohtaista - 3.11.2023

Kesäkausi on alkanut – onko markkinointi käynnissä?

Ajankohtaista - 24.4.2023

Yritys tarinalla vai ilman – kumpaa itse seuraat?

Ajankohtaista - 2.5.2022

Adpro Oy

Adpro toimittaa tiedon avulla tuotettuja luovia ja mitattavia markkinointiviestinnän ratkaisuja.

adpro@adpro.fi
044 577 4011

Ota yhteyttä
Instagram Facebook LinkedIn Vimeo

Liity postituslistalle

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Palvelut

  • Strategiat ja suunnitelmat
  • Brändi- ja markkinointiviestintä
  • Digitaalinen markkinointi
  • Verkkosivustot
  • Somepaketit

Rekisteri- ja tietosuojaseloste

est. 1977

Evästeet
Sivustomme käyttää evästeitä. Nämä evästeet keräävät tietoja siitä, kuinka selaat sivustoa ja antavat meille mahdollisuuden muistaa sinut. Tietoja käytetään asiointikokemuksen parantamiseen, selailun optimointiin sekä kävijöiden analysointiin ja mittaamiseen verkkosivuilla ja muun median kanavissa. Tutustuaksesi tarkemmin käytössä oleviin evästeisiin, valitse ”Evästeasetukset”. Voit valita sallimasi seurannan määrän. Kaikissa sallituissa valinnoissa yksittäistä evästettä käytetään selaimessasi valintojesi tallentamiseen, mutta ei seurantaan.
EvästeasetuksetHyväksy kaikki
Päivitä suostumuksesi

Valitse sallimasi seuranta-asetukset tällä verkkosivulla

Käytämme evästeitä seurataksesi vierailuasi verkkosivulla. Tässä voit tehdä valinnan seurattavista tiedoista. Huomioithan, että jotkin evästeet ovat tarpeellisia verkkosivun toimivuutta varten.
Pakolliset evästeet
Aina päällä
Verkkosivu ei toimi oikein ilman näitä evästeitä, eikä niitä voida poistaa käytöstä. Tunnistettavia tietoja ei kerätä eikä dataa luovuteta kolmansille osapuolille.
Analytiikka ja mieltymykset
Tällä valinnalla sallit anonyymien tietojen tallennuksen vierailustasi verkkosivullamme. Käytämme Google Analytics-palvelua tilastollisen datan keräämiseen sekä tunnistamaan sinut palaavana kävijänä tulevilla selailukerroilla samalla laitteella. Vuorovaikutuksesi perusteella pystymme tarjoamaan oleellista ja personoitua sisältöä. Dataa ei voida käyttää markkinointitarkoituksiin tämän verkkosivun ulkopuolella.
Kaikki evästeet ja mainontaominaisuudet
Tämä hyväksyntätaso sallii täyden seurannan ja kolmannen osapuolen tietojen käsittelyn, esimerkiksi personoitua mainontaa varten tämän verkkosivun ulkopuolella.
Hyväksy valitut