
Adpro uudisti brändinsä
Uutinen - 3.5.2021
Kuten bränditarinassammekin mainitaan, vain muutos on pysyvää. Yli neljäkymmentävuotias Adpro on vuosien varrella kokenut yhtä ja toista. Luhdan promootiokumppanina aloittanut, Lahden kokenein mainostoimisto on selvinnyt markkinointialan muutoksista sopeutumalla palvelutarjontaansa kunkin aikakauden tarpeen mukaan. Digivallankumous on kuitenkin ollut alaan kohdistuneista muutoksista suurin. Murros on tuonut mukanaan paljon hyvää. Se on tuonut työkaluja, joilla oikea viesti saadaan juuri oikeille ihmisille ja juuri oikeaan aikaan. Parhaimmillaan tämä palvelee kuluttajaa ja helpottaa oikeanlaisen ostopäätöksen tekemistä.
Jotta tämänkaltaista tuloksellista ja tehokasta markkinointiviestintää voidaan rakentaa, tarvitsemme tietoa. Siksi Adpron uuden brändin ytimenä toimii lause ”tieto lisää tulosta”. Riittävä tieto ja ymmärrys ovat taustalla kaikessa tekemisessä, ne myös helpottavat oikean suunnan ja lähestymiskulman valitsemista, oli kyse sitten viestinnän suunnittelusta, brändin muotoilusta tai verkkosivujen Google-optimoinnista.
Brändin visuaalisuus viestii pitkäikäisen ja viisaan mainostoimiston arvokkuutta, mutta samalla nykyaikaisen ja ketterän toimiston joustavauutta. Arvokkuus korostuu erityisesti typografiassa, kun taas muut infograafimaiset ja pehmeät elementit tekevät brändistä helposti lähestyttävän. Värivalintoina lämmin keltainen ja avaruudellinen sininen korostavat edellä mainittuja ominaisuuksia. Brändi ei ole kuitenkaan pelkkää kiillotettua pintaa. Se on tekoja, tunnetta ja ennen kaikkea me Adpron ihmiset.