RTA – Vahva ote maahan
RTA-Yhtiöt Oy on perinteikäs maanrakennusliike, joka on erikoistunut vaativiin urakointikohteisiin Etelä-Suomen alueella. Perheyhtiö on kasvanut 50 vuodessa pienestä koneurakointiliikkeestä mittavien kokonaisurakoiden tekijäksi. Yhtiö tuottaa myös monipuolisia kunnossapitopalveluja kaupunkien ja kuntien tarpeisiin.
Päivitimme perinteikkään perheyhtiön yrityskuvan tähän päivään.

Vanhasta uuteen
RTA:lle tehty yritysilmeen uudistus jatkaa Adpron suunnittelutyön periaatetta: kaikkea ei tarvitse, eikä pidä muuttaa vain muuttamisen ilosta. Siirtymä vanhasta uuteen on tehtävä harkitusti etenkin silloin, kun kyseessä on perinteikäs ja toimialallaan tunnettu yritys.
Logopäivitys
Vanha logo päivitettiin dynaamiseksi ja kompaktiksi, jolloin sen käyttö eri yhteyksissä helpottuu. Päivitetty logo on edelleen helposti tunnistettava ja toimialaa osuvasti kuvaava.
Visuaalinen ulkoasu
Vahva, aito ja rosoinen yritysilme on kiinnostava ja uskottava. Ennestään ruskea värimaailma vahvistettiin maanläheisemmäksi ja terästettiin keltaisella, RTA:n kalustosta tutulla lisävärillä. Kuvat avaavat näkymiä arjen työhön ja tekemiseen.
Verkkosivut
Tuotimme RTA:n verkkosivut avaimet käteen -toimituksena eli suunnittelusta sisällöntuotantoon, koodaukseen ja sivuston julkaisuun asti. Kokonaisuus on selkeä ja sivuston selailu sujuu vaivatta myös mobiilissa. Sisällössä on huomioitu myös rekrytoinnin tarpeet maarakennusalalla, jolla osaavasta työvoimasta on jatkuva pula.
Yritystarina
Yritystarina viestikiteytyksineen nojaa RTA:n tämän päivän osaamiseen, asiakaslähtöisyyteen, liiketoiminnan laajuuteen sekä perheyhtiön arvoihin. Käytössä oleva ”Vahva ote maahan” -slogan säilytettiin tarinan punaisena lankana. Tarinaan nivottiin mukaan myös työnantajamielikuvaa vahvistavia viestejä.