Isku Areenan mainospinnat sähköistyvät – Adpro ryhtyy mediatarjoajaksi

Isku Areenan modernisointi saa jatkoa, kun 30 näyttöruutua asennetaan paikalleen liigahallin yleisötiloihin. Näyttöruudut toimivat mainos- ja informaatiopintoina yleisöä palvelevalle sisällölle.

– Panostamme jatkuvasti hallin ilmeeseen, palveluihin ja puitteisiin. Näytöt ovat osa Isku Areenan mainospintojen sähköistämistä ja modernisointia, kertoo Lahden Pelicans Oy:n toimitusjohtaja Tomi-Pekka Kolu.

Uudistus tarjoaa mainostajille lisää hallinäkyvyyttä niin Pelicansin kotiotteluissa kuin Isku Areenalla järjestettävien tapahtumien yhteydessä. Näyttöruudut sijoitetaan jäähallin aulatiloihin, käytäville ja ravintolapalveluiden yhteyteen, eli sinne missä kiekkofanit ja suuri yleisö liikkuvat.

Isku Areena on tärkeä paikallismedia lahtelaisyrityksille, seuran yhteistyökumppaneille ja hallin palveluntarjoajille. Viime kaudella ainoastaan kuusi seuraa, Pelicans mukaan lukien, onnistui kasvattamaan yleisökeskiarvoaan. Otteluita seurasi Isku Areenalla kaudella 2017-2018 keskimäärin 3941 ihmistä.

Uudistuksen toteutus on suunniteltu Adpron, Lahden Pelicansin ja Netsecuren paikallisena yhteistyönä. Adpro omistaa mediajärjestelmän ja vastaa ensisijaisesti mainostilojen myynnistä. Myös Pelicans tuo ruutuihin omaa infoa ja mainontaa.

– Olemme aiemmin toimineet sisällöntuottajana vastaaviin järjestelmiin ja siksi siirrymme myös itse hallinnoimaan mediajärjestelmää. Palvelu tukee luontevasti liiketoimintaamme ja kasvuamme. Asiakkaat hyötyvät, kun samasta talosta saa mediatilan ja mainostuotannon, kertoo Adpron toimitusjohtaja Pasi Pasanen.

Näyttöruuduille haetaan jääkiekkokaudelle 2018-2019 vakiomainostajia. Myöhemmin mainossekunteja voi ostaa kausi-, ottelu- tai tapahtumakohtaisesti joko yksittäisiin tai kaikkiin näyttöihin.

Nyt on kiekkoyleisön tavoittaminen edullista: yhden näyttökerran hinta vain 0,34 euroa!

Tiedustelut: Pasi Pasanen 044 577 4011, Sonja Nurmi 044 577 4012, media@adpro.fi